Volt, nincs

2009.05.14. 18:30

Szerencsére nem mutálódtam, mert ha lenne harmadik kezem, az is bal volna.

Időnként a termoszt is berakom a mosogatógépbe, mert klafán meg tud ülni benne a kávé. Régebbi típusú termoszunk van (volt, trallala!), nem a képen látható, hanem műanyag tokos, az alja lecsavarható, így a hőtárolós belső rész kivehető. Szétszedve szoktam a gépbe tenni, hogy mindenhol tisztává varázsolja.

Az előbb szedtem ki a mosogatógépből, összreaktam, az alját rácsavartam, aztán leraktam a pultra. Belülről tompa csörgés-zörgés hallatszott, valószínűleg nem szorítottam rá az alját teljesen, így a belseje összetört. Volt termosz, nincs termosz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szopoagon.blog.hu/api/trackback/id/tr701121866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása